EV-latauskaapelit

Voldtin palvelu

Emme vain valmista korkealaatuisia tuotteita. Tarjoamme myös samaa palvelua, ehtoja ja edellytyksiä.

Ilmainen toimitus

100 päivää vaivatonta paluuta

3 vuoden takuu

Mitä asiakkaat sanovat Voldtista

  • Soveltuvatko Voldtin latauskaapelit kaikkiin latausasemiin Suomessa?

    Kyllä, Voldtin tyypin 1 ja tyypin 2 latauskaapelit sopivat kaikkiin Yhdistyneen kuningaskunnan latausasemiin. Huomaa, että tyypin 3 latauskaapelimme sopivat vain tyypin 3 latausasemiin, joita on yleensä Ranskassa tai Italiassa.

  • Missä järjestyksessä sähköauto ladataan?

    Jotta sähköauton lataaminen tapahtuu turvallisesti ja oikein, noudata näitä vaiheita oikeassa järjestyksessä: varmista ensiksi, että auto on pysäköity ja sammutettu. Seuraavaksi, jos käytät kotilatausasemaa tai julkista latauspistettä, ota latauskaapeli ja yhdistä se latausasemaan. Yhdistä sitten latauskaapelin toinen pää ajoneuvosi latausporttiin. Tarkista, että liitäntä on pitävä ja asianmukainen. Jos käytät mode 2 -latauskaapelia, joka kytketään kotitalouspistorasiaan, varmista, että kaapelissa oleva ohjausrasia (ICCB) on sijoitettu asianmukaisesti ja yhdistetty ennen kaapelin yhdistämistä autoon. Kun kaikki on yhdistetty, latausprosessi alkaa automaattisesti. Jos käytät julkista latausasemaa, latausasema saattaa tarvita aktivointia. Tarkkaile latauksen aikana latauksen tilaa auton kojelaudan tai latausaseman näytön kautta. Kun lataus on valmis tai haluat lopettaa latauksen, irrota kaapeli ensin autosta ja vasta sitten latausasemasta tai pistokkeesta.

  • Voinko käyttää kolmivaiheista sähköauton latauskaapelia yksivaiheisessa latausasemassa?

    Kyllä, kolmivaiheista sähköauton latauskaapelia voi käyttää yksivaiheisessa latausasemassa, mutta latauskapasiteetti rajoittuu yksivaiheisen yhteyden tarjoamaan kapasiteettiin. Tämä tarkoittaa, että autosi lataa vain yksivaiheisesti, eli latausteho on matalampi ja latausaika pidempi verrattuna kolmivaiheiseen lataukseen. Latauskaapelin ja auton on kuitenkin molempien oltava yhteensopivia yksi- ja kolmivaiheisten liitäntöjen kanssa, jotta tämä on mahdollista. Varmista aina, että lataustarvikkeet ja liitännät ovat turvallisia ja oikeita, jotta latauskokemus on luotettava ja tehokas.

  • Mitä eroa sähköauton latausliitinten uros- ja naaraspäillä on?

    Sähköauton latauskaapelin uros- ja naarasliitinten ero on niiden sijainnissa. Urosliitin (IEC 62196-2) on liitin, joka kytketään latausasemaan. Naarasliitin (IEC 62196-2) on liitin, joka kytketään autoon. Tällä varmistetaan kaapelin oikeaoppinen käyttö. Lisäksi tämä tekee jatkojohtojen käytöstä mahdotonta.

  • Kuinka paljon sähköä sähköauton lataaminen kuluttaa?

    Sähköauton lataamiseen kuluvan virran määrä riippuu akun kapasiteetista sekä latausprosessin tehokkuudesta. Keskimäärin 60 kWh akkukapasiteetilla varustetun sähköauton täyteen lataamiseen kuluu noin 60 kWh sähköä. Tämä tarkoittaa, että sähkön hinnan ollessa 0,22 € per kWh täyden latauksen hinnaksi tulisi noin 13,20 €. Todellinen kulutus voi vaihdella eri tekijöistä riippuen, kuten akun kunnosta, latausinfrastruktuurista sekä lataamisen aikana tapahtuvasta energiahukasta. Tarkkoja laskelmia varten olisi hyvä tietää ajoneuvon akkukapasiteetti sekä sähkön paikallinen hinta.

  • Miten voin saada tietoa pakettini lähetyksestä?

    Kun olet tehnyt ja maksanut tilauksesi, saat automaattisesti sähköpostin, joka sisältää tiedot pakettisi seurantakoodista.

Etkö ole varma, mitä kaapelia tarvitset?

Etsi autosi verkkosivuiltamme, niin suosittelemme sinulle sopivaa latauskaapelia.

Kiitos, että lähetit lomakkeesi!

Arvostamme kiinnostustasi ja tarkastamme tietosi mahdollisimman pian.

Tiimimme on sitoutunut tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua, ja teemme parhaamme vastataksemme nopeasti.

Kokoelma: EV-latauskaapelit