Takuu ja valitukset
Takuu
Välitämme tuotteistamme ja teemme loogisesti parhaamme toimittaaksemme ne sinulle huippukunnossa. Joskus tilaus kuitenkin rikkoutuu kuljetuksen aikana tai tapahtuu jotain muuta, joka johtaa takuuvaatimukseen. Lain mukaan sinun on ilmoitettava meille viasta kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Jos vika kuuluu takuun piiriin, korjaamme tai vaihdamme sen maksutta.
Valitukset
Valitustapauksessa kuluttajan on ensin otettava yhteyttä Voldtiin. Jos valitusta ei voida ratkaista keskinäisellä neuvottelulla, kuluttajan on otettava yhteyttä Stichting WebwinkelKeuriin (www.webwinkelkeur.nl), joka toimii maksuttomana sovittelijana. Jos ratkaisua ei löydy, kuluttaja voi saattaa valituksen Stichting GeschilOnline -järjestön (www.geschilonline.com) käsiteltäväksi, jonka päätös on sitova ja jonka sekä elinkeinonharjoittaja että kuluttaja hyväksyvät. Riitojenratkaisutoimikunnan puoleen kääntymisestä aiheutuu kuluja, jotka kuluttajan on maksettava toimikunnalle. Valituksia on mahdollista tehdä myös eurooppalaisen verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta.