
Ferrari 296GTB PHEV latauskaapeli
Tarvitsetko latausta latausasemalla tai seinäpistorasiassa?
-
Type 2 | tila 3 | 32a | 22kW latauskaapeli
Normaalihinta €139,00 EURNormaalihintaYksikköhinta kohti -
Type 2 | tila 3 | 32a | 22kW | spiraali latauskaapeli
Normaalihinta €219,00 EURNormaalihintaYksikköhinta kohti -
Type 2 | 1 vaihe | 32A | 7,4 kW latauskaapeli
Normaalihinta €134,00 EURNormaalihintaYksikköhinta kohti -
Type 2 | 1 vaihe | 32a | 7,4kW | spiraali latauskaapeli
Normaalihinta €214,00 EURNormaalihintaYksikköhinta kohti
Ferrari 296GTB PHEV Tekniset tiedot








Mitä asiakkaat sanovat Voldtista

-
Ferrari 296GTB PHEV Liitintyyppi:
. Ferrari 296GTB PHEV käyttää tyypin 2 liitintä lataamiseen latauspylväissä/seinäpistorasioissa ja pistorasioissa. Kaikissa edellä esitetyissä latauskaapeleissa on oikea tyyppi 2, joka sopii sinun Ferrari 296GTB PHEV.
-
Ferrari 296GTB PHEV Mobiililataus verrattuna kiinteään lataukseen:
. Ferrari 296GTB PHEV ladataan parhaiten latausaseman/seinälaatikon tai pistorasian kautta. Tämä voi olla kotitalouspistorasia tai CEE-pistorasia. Pistorasian kautta tapahtuvan latauksen etuna latausasemaan/seinälaatikkoon verrattuna on se, että sen hankintakustannukset ovat alhaisemmat. Latausaseman/seinärasian kautta tapahtuvan latauksen etuna on se, että monet nykyaikaiset latausasemat tarjoavat "älykkäitä" ominaisuuksia, kuten kuorman tasauksen, etävalvonnan ja integroinnin energianhallintajärjestelmiin. Tämä voi olla hyödyllistä sekä kotitalouksille että yrityksille.
-
Ferrari 296GTB PHEV Latausnopeus:
. Ferrari 296GTB PHEV voi käsitellä jopa 16A- 1-vaiheista latausta. Tämä tekee maksimilatauskapasiteetiksi 3,7 kW. Huomaa, että useimmissa autoissa on jo mukana kotitalouksien pistorasioihin tarkoitettu mobiililatauskaapeli. Näiden kaapeleiden kapasiteetti on kuitenkin vain 2,3 kW, mikä mahdollistaa vain hitaamman latausnopeuden.
-
Tutustu seuraavien laitteiden kantamaan ja latausominaisuuksiin Ferrari 296GTB PHEV
. Ferrari 296GTB PHEV, auto, jonka akun kapasiteetti on 7,5kWh, tämä takaa sähköisen kantaman välillä 25km wLPT-standardin mukaisesti. WLTP on kansainvälinen standardoitu testimenettely kevyiden ajoneuvojen polttoaineenkulutuksen ja päästöjen mittaamiseksi.
. Ferrari 296GTB PHEV on varustettu 1-vaiheisella 16 A:n latausjärjestelmällä. Tämän ansiosta se voi ladata nopeudella 24 km/h. Tämä tarkoittaa, että täysi latausaika on 1,04 tuntia, 0 prosentista 100 prosenttiin. Tämä johtuu sen maksimilatauskapasiteetista, joka on 3,7 kW, ja maksimivirtavirrasta, joka on 16 A.
-
Yhdistäminen Ferrari 296GTB PHEV latausasemaan tai pistorasiaan
Tärkeää Ferrari 296GTB PHEV omistajat on liittimen tyyppi. Autossa käytetään tyypin 2 liitintä. Tämä tyyppi sopii erinomaisesti lataamiseen erilaisilla latausasemilla, seinärasioilla ja jopa tavallisilla pistorasioilla. Latauspisteen valinta voi vaihdella tarpeidesi mukaan. Tavallinen kotitalouspistorasia tai CEE-pistorasia voi olla kätevä halvemman hankintahintansa vuoksi. Sen sijaan monet nykyaikaiset latausasemat tarjoavat "älykkäitä" ominaisuuksia, kuten kuorman tasauksen, etävalvonnan ja integroinnin energianhallintajärjestelmiin. Nämä ominaisuudet voivat olla hyödyllisiä sekä kotitalouksille että yrityksille.Niille, jotka harkitsevat latauskaapelin ostamista Ferrari 296GTB PHEV, tai yksinkertaisesti etsit lisätietoja parhaasta tavasta ladata tämä sähköauto, on tärkeää tuntea yhteensopivuus ja tekniset tiedot hyvin. Ja edellä mainittujen yksityiskohtien avulla olet jo hyvässä vauhdissa. Kun etsit täydellistä latauskaapelia Ferrari 296GTB PHEV verkkokaupassamme, voit luottaa näihin tietoihin tehdessäsi oikean valinnan.

