SsangYong-sähköautojen tausta
SsangYong saattaa olla suhteellisen uusi tulokas sähköautomarkkinoilla, sillä se lanseerasi ensimmäisen akkukäyttöisen ajoneuvonsa vuonna 2022, mutta tällä ajoneuvolla on pitkät perinteet Euroopan markkinoilla. Paikalliset ostajat kuulivat tämän epätavallisen nimen ensimmäisen kerran 90-luvun alkupuolella, ja siitä lähtien SsangYong on johdonmukaisesti toimittanut vankkoja citymaastureita ja avolava-autoja, jotka tarjoavat maksimaalista käytännöllisyyttä, mutta edulliseen hintaan. Uusia markkinatrendejä ja nollapäästötavoitetta noudattaen tämä eteläkorealainen yritys otti rohkeasti askeleen kohti akkukäyttöisiä citymaastureita kahden persoonallisen mallin avulla. Voldt haluaa aina tarjota tukeaan ja kehitti näin ollen sarjan erinomaisia latauskaapeleita nykyisille SsangYong-sähköautomalleille.
SsangYongin sähköautomallit
Tämän yrityksen ensimmäinen akkukäyttöinen malli astui kuvaan vuonna 2022: Korando e-Motion. Kyseessä oli Korando-citymaasturin sähköinen versio, joka pursusi edistynyttä teknologiaa moderniin tyyliin suunnitellussa paketissa. Yrityksen arvoille uskollisena Korando e-Motion tarjoaa erinomaista vastinetta rahoille ja on varusteltu nykyaikaisilla toiminnoilla. Se, mikä meidät kuitenkin sai täysin hullaantumaan, oli uusimman KGM Torres EVX -mallin lanseeraaminen. Sen lisäksi, että tämä malli on suurempi ja hienostuneempi, tarjoaa se myös tehokkaamman voimansiirron, edistyneet sisätilat sekä aggressiivisen ulkomuotoilun. Lisää akkukäyttöisiä malleja on luvattu tulevan tulevaisuudessa, ja me tarjoamme niihinkin laadukkaita latauskaapeleitamme. Älä anna nimen hämätä, sillä KGM Torress EVX on edelleen SsangYongin tuote, brändi vain päätti markkinoida sitä emoyhtiön nimellä.
SsangYongin sähköautojen teknologia
Korando e-Motion on aloitustason sähköinen SsangYong-malli, jonka akun kapasiteetti on 61,5 kW. Se toimitetaan edessä sijaitsevalla sähkömoottorilla, joka antaa voimaa etupyörille. Valmistajan ilmoittama kantama on parhaimmillaan 290 km, mikä on kelvollinen lukema. Korando e-Motion tukee AC- ja DC-latausta 6,6 kW ja 74 kW nopeuksilla. KGM Torres EVX -mallia on tarjolla kahta varustelutasoa (K30 ja K40), mutta niiden teknologia on sama. Koska kyseessä on suurempi citymaasturi, on siinä litium-rautafosfaattiakku, jonka kapasiteetti on 73,4 kWh. Kantama on korkeintaan 370 km, ja vaikka auto näyttää karskilta, on tämä malli varustettu ainoastaan etuvedolla. Kattavamman ja nykyaikaisemman akuston ansiosta KGM Torres EVX on mahdollista ladata AC- ja DC-latauksilla nopeampia latausnopeuksia käyttäen, eli 11 kW ja 120 kW. Me Voldtilla olemme varmoja, että pystymme lyhentämään latausaikoja hieman premium-latauskaapeliemme avulla. Saatavilla on schuko- ja commando-pistokkeet.
Voldtin sähköautojen latausinnovaatiot SsangYong- ja KGM-autoille
Voldtin latauskaapelit valmistetaan Euroopassa huippulaadukkaista italialaisista materiaaleista, joten ne ovat kestävämpiä ja luotettavampia kuin muut vaihtoehdot. Tämä takaa sujuvan ja tehokkaan latauskokemuksen joka kerta. Kaapeleissa on premium-luokan kuparijohtoja, mikä tekee kaapeleista joustavampia ja joiden ansiosta ne kestävät paremmin suorakulmaisia mutkia. Pistokekotelo on yksiosainen, IP65-luokiteltu yksikkö, mikä tekee siitä kestävämmän ja vesitiiviimmän kuin useasta osasta valmistetut pistokkeet. Tarjoamme 2 vuoden takuun, ilmaisen toimituksen kahden arkipäivän kuluessa sekä vaivattomat palautukset kaikille latauskaapeleillemme. Voldtin omistautuminen laadulle ja lisäarvon tarjoamiselle tekee latauskaapeleistamme täydellisen kumppanin SsangYong- ja KGM-sähköautoille.