Sonon sähköautotausta
Aluksi voi näyttää siltä, että Sono on jälleen yksi sähköautoja valmistava start-up-yritys, jotka olivat hyvin yleisiä muutama vuosi sitten. Kun tuotevalikoimaa kuitenkin tutkii, saa huomata, että Sono on paljon enemmän kuin vain yksi uusi pieni sähköautoyritys. Ainutlaatuinen idea, edistynyt teknologia ja vaikutus muihin kuljetusteollisuuden osiin eivät välttämättä saa Sonon ensimmäistä autoa myymään riittävästi, mutta yrityksen muut hankkeet muuttavat autoalaa pysyvästi. Voldt tukee aina hyvin mielellään tällaisia kunnianhimoisia ja seikkailunhaluisia yrityksiä omilla laatutuotteillaan ja latauskaapeliratkaisuillaan.
Sonon sähköautomalli
Ensimmäinen ja ainoa Sonon sähköautomalli on nimeltään Sion, ja sitä on kehitetty vuodesta 2016 lähtien. Muutaman tuotantoviiveen ja rahoitusvaikeuksien jälkeen Sion lopultakin näki päivänvalon vuonna 2024, mutta sen nykyinen tila on tuntematon. Merkittävästä kiinnostuksesta ja innovatiivisesta lähestymistavasta huolimatta tämä saksalainen yritys harkitsee Sionin valmistuksen lopettamista ja muihin hankkeisiin keskittymistä, muiden yritysten sähköautoratkaisujen kehittämistä ja jo patentoidun teknologian lisensointia.
Sonon sähköautoteknologia
Sono erottuu muista sähköautoyrityksistä siinä, että sen mielestä sähköautojen pitäisi saada apua aurinkopaneeleista ja pyrkiä keräämään mahdollisimman paljon energiaa ympäristöstä. Siksi Sono Sion omaa kevyen ja patentoidun rakenteen, jossa ajoneuvon konepellillä, katolla ja sivuilla on aurinkopaneeleita. Aurinkovoima ei tietenkään yksinään riitä auton virtalähteeksi, mutta Sonon insinöörien mukaan sen avulla voi ajaa jopa 5 000 kilometriä vuodessa, mikä auttaa pidentämään Sionin kantamaa. Sionin voimansiirto koostuu 54 kWh litium-ioniakustosta, etuosaan asennetusta sähkömoottorista ja aurinkopaneeleista. Sono on patentoidun järjestelmän, jolla akkua ladataan aurinkopaneelien avulla ajoneuvon liikkuessa.
Nerokkaasta ideasta ja konseptin edistymisestä huolimatta Sonolla on ollut vaikeuksia myydä Sion-sähköajoneuvoaan. Onneksi tälle teknologialle löytyi kuitenkin laajalti käyttökohteita busseissa, hyötyajoneuvoissa, kylmärekoissa, matkailuautoissa, jne. Voldt on suunnitellut latauskaapeleita vastaamaan Sonon erityistä sähköautoteknologiaa, jotta saadaan parasta suorituskykyä ja maksimaalista käytettävyyttä käyttötavasta huolimatta.
Voldtin sähköautojen latauskaapelit Sonon sähköautomalleille ja muihin käyttötarkoituksiin
Kaapelimme valmistetaan tarkasti hienoimmista materiaaleista, mikä takaa sujuvan ja tehokkaan latauskokemuksen. Tämä on erityisen tärkeää sellaisilla ajoneuvoilla, joissa on suuret akustot, joilla on tapana ylikuumentua. Näin jokainen lataus tarjoaa luottavaisen mielen. Mitä tulee Sonon täyssähköisille malleille ja muihin käyttötarkoituksiin tarkoitettuihin sähköautojen latauskaapeleihin, Voldtin valikoima tarjoaa laadun lisäksi kätevyyttä ja mielenrauhaa. Kaapelimme, jotka valmistetaan hienoista kuparijohdoista, ovat joustavampia ja kestävät paremmin suorakulmaisia taitoksia. Pistokekotelo, joka on yksiosainen IP65-luokiteltu yksikkö, on täysin vesitiivis, joten se sopii erilaisiin sääolosuhteisiin. Tarjoamme 2 vuoden takuun, ilmaisen toimituksen kahden arkipäivän kuluessa sekä vaivattoman palautukset kaikille latauskaapeleillemme. Tämän ansiosta asiakkaamme voivat tehdä ostoksensa luottavaisin mielin. Se, mikä saa meidät kuitenkin erottumaan joukosta oikeasti, on sitoutumisemme laatuun.