Polestar-sähköautojen tausta
Polestar-brändin tarina ja sen rooli sähköautojen vallankumouksessa on kiehtova. Vaikka omistajuutta koskevat tiedot ovat hämmentäviä, Polestar aloitti autourheilutallina, minkä jälkeen siitä tuli nopeasti Volvon tehoautoista vastaava haara. Kun Geely osti Volvon, Polestar sai uuden ja todella jännittävän roolin upouutena hybridien ja sähköajoneuvojen valmistajana. Tämä tapahtui vuonna 2017, ja tästä lähtien Polestar on ollut yksi sähköautoalan tärkeimmistä nimistä ja suhtautunut ainutlaatuisella tavalla päästöttömiin malleihin, suunnitteluun ja teknologiaan. Sen ensimmäinen hybridimalli oli äärimmäisen upea Polestar 1, joka lanseerattiin vuonna 2019, mutta tämän jälkeen yritys on keskittynyt pelkästään akkukäyttöisiin ajoneuvoihin. Polestar-mallien elegantit muodot ja edistynyt teknologia kiehtovat Voldtin väkeä. Siksi olemme kehittäneet premium-latauskaapelimalliston kaikkia nykyisiä Polestar-autoja varten, ja mallistomme tulee kattamaan myös tulevat mallit sitä mukaa, kun niitä tulee saataville.
Polestarin sähköautomallit
Polestar-mallit on nimetty järjestyksessä, eli ensimmäisenä oli Polestar 1, kaunis vuonna 2019 lanseerattu coupe, jota ei enää valmisteta. Yritys siirtyi pian Polestar 2 -malliin, joka on kompakti hatchback, jonka muotoilu on brändille ominainen ja joka on äärimmäisen käytännöllinen. Polestar 3 on keskikokoinen crossover-citymaasturi, joka on tyyliltään dynaaminen, kun taas Polestar 4 on kompakti citymaasturi. Polestar 5 on tuleva akkukäyttöinen sedan, ja Polestar 6 -mallin pitäisi olla urheiluauto. Sen konsepti on jo esitelty, mutta tuotantovalmiiden versioiden pitäisi saapua markkinoille pian.
Polestarin sähköautoteknologia
Yhtenä aktiivisimmista sähköautoyrityksistä Polestar-autoissa käytetään paljon erityislaatuista teknologiaa, jolla saadaan ihastuttavaa suorituskykyä. Polestar 2 tarjoaa kaksi akkuvaihtoehtoa – 69 ja 78 kWh, joko etu- tai nelivetona kaksoismoottorilla. Polestar 2 -mallia voi ladata AC- ja DC-latauksena 11 ja 150 kW nopeuksilla. Polestar 3 lanseerattiin vuonna 2024 ja se pohjautuu Volvon EX90-malliin, joten sillä on monia yhteisiä komponentteja kyseisen citymaasturin kanssa. Massiivinen 111 kWh akusto 400 V -rakenteella löytyy elegantin kuoren alta. Polestar 3 -mallia myydään vain nelivetona ja kaksoismoottorilla. Vaikka akkuvaihtoehtoja on vain yksi, Polestar 3:sta myydään kahtena tehoversiona (483 ja 510 hp). Myös Polestar 4:ssä on suuri akusto – 102 kWh, ja sitä on saatavilla kahtena tehoversiona, mutta pienemmillä hevosvoimilla, jotta kantamasta saadaan pidempi. Kiinnostavaa kyllä Polestar 3- ja 4-malleissa käytetään nikkeli-mangaanikobolttiakkuja perinteisten litiumioniratkaisujen sijaan. Voldt on suunnitellut latauskaapeleita, jotka mukailevat Polestarin sähköautoteknologiaa tarjoten parhaan suorituskyvyn ja käytettävyyden kaikissa olosuhteissa.
Voldtin sähköautojen latauskaapelit Polestarin sähköautomalleille
Kaapelimme suunnitellaan tarkasti ja valmistetaan hienoimmista materiaaleista, mikä takaa sujuvan ja tehokkaan latauskokemuksen. Tämä on erityisen tärkeää sellaisten ajoneuvojen kohdalla, joissa on suuret akustot, joilla on tapana ylikuumentua, sillä näin saadaan varmuutta ja luottavaisuutta jokaiseen latauskertaan. Mitä tulee Polestarin täyssähköisten mallien latauskaapeleihin, Voldtin mallistossa ei ole kyse pelkästään laadusta, vaan myös kätevyydestä ja mielenrauhasta. Kaapelimme, jotka valmistetaan hienoista kuparijohdoista, ovat joustavampia ja kestävät paremmin suorakulmaisia taitoksia. Pistokkeen kotelo, yksiosainen IP65-luokiteltu yksikkö, on täysin vesitiivis, joten se soveltuu erilaisiin sääolosuhteisiin. Tarjoamme 2 vuoden takuun, ilmaisen toimituksen kahden arkipäivän kuluessa sekä ongelmattomat palautukset kaikille latauskaapeleillemme, minkä vuoksi asiakkaamme voivat tehdä ostoksia luottavaisin mielin. Se, mikä kuitenkin todella erottaa meidät joukosta, on sitoutumisemme laatuun.