Logo Dacia

Dacia latauskaapeli

Meillä Voldtilla on latauskaapeli jokaiseen Dacia-autoon, joka tilanteeseen, missä tahansa Euroopassa! Kaikilla latauskaapeleillamme on 2 vuoden takuu, ja toimitus on maksuton.

Dacian sähköautotausta

Renault teki Dacian kanssa saman, mitä saksalainen Volkswagen teki Skodan kanssa 90-luvun alkupuolella. Dacia oli huomaamaton romanialainen autoyritys, mutta Renault’n teknologia ja sijoitus muuttivat sen yhdeksi Euroopan edullisten autojen markkinoiden tärkeimmistä tekijöistä ja yhdeksi niistä harvoista yhtiöistä, joiden markkinaosuus on kasvussa. Dacia saattaa toki olla halpa auto, jonka tekniset ominaisuudet ovat vaatimattomat, mutta sen hinta ja luotettavuus tekevät siitä arvostetun osan Renault-yhtiötä. Vaikka sähköautovallankumous alkoi kalliista ja edistyneistä ajoneuvoista, trendi jatkuu pieniin ja edullisiin malleihin, missä Dacian vahvuus juuri piilee. Tällä hetkellä kyseessä on Euroopan halvin sähköautomalli, jonka myyntiluvut ovat runsaat. Juuri siksi Voldt kiinnittää asiaan paljon huomiota ja on auliisti kehittänyt latauskaapeliratkaisuja myös tälle merkille. 


Dacian sähköautomallit

Vaikka Dacia-mallisto on suhteellisen pieni, kysyntää oli edulliselle sähköautolle, ja tähän kysyntään vastasi Dacia Spring, kompakti crossover. Tämä malli, joka pohjautuu voimakkaasti Renault Kwid-malliin sekä yrityksen CMFA-EV-alustaan, lanseerattiin vuonna 2021. Tämän jälkeen se on uudistunut kahdesti, niin muotoilun kuin teknologian osalta, jotta se on ajankohtainen myös nykyisten markkinastandardien mukaan. Vuoden 2024 malli on ulkoasultaan moderni, sisältää uusinta teknologiaa ja omaa hintalapun, joka on vakuuttava valinta kaikenlaisille asiakkaille. Sen edistynyt teknologia ja vahva markkina-asema takaavat hyvät myynnit, joten Voldtin tukea edistyneiden latauskaapeliratkaisujen muodossa voi pitää itsestäänselvyytenä. 


Dacian sähköautoteknologia

Koska Dacia Spring Electric on karvalakkitason sähköauto, ei akun kapasiteetilta tai kantamalta voi odottaa liikoja. Tästä huolimatta tämän urbaanin crossoverin speksit tekevät pienen vaikutuksen. Spring Electricin voimanlähteenä toimii 25 kWh akusto, mikä tarkoittaa 45 hp yhtä sähkömoottoria ja etuvetoa. Tämä kokoonpano on selkeästi suunniteltu suuremman kantaman saavuttamiseksi (jopa 165 km) suorituskyvyn pienentyessä. Pieni litium-ioniakku tarkoittaa hitaampia latausaikoja, ja Dacia Spring tarvitsee noin 4,5 tuntia 0-100 % lataukseen AC-laturilla 6,6 kW nopeudella. DC-pikalaturiin yhdistettynä se pystyy lataamaan 20 % tasolta 80 % tasolle 38 minuutissa 34 kW maksiminopeudella. Me Voldtilla olemme varmoja, että pystymme hieman lyhentämään näitä aikoja premium-latauskaapeliemme avulla. Saatavilla on schuko- ja commando-pistokkeita.


Voldtin sähköautojen latausinnovaatiot Dacialle

Voldtin latauskaapelit valmistetaan Euroopassa huippulaadukkaista italialaisista materiaaleista, mikä tekee niistä kestävämpiä ja luotettavampia kuin muut vaihtoehdot. Tämä takaa sujuvan ja tehokkaan latauskokemuksen joka kerta. Kaapeleissa käytetään premium-luokan kuparijohtoja, joten ne ovat joustavampia ja kestävät paremmin suorakulmaisia taitoksia. Pistokekotelo on yksiosainen, IP65-luokiteltu yksikkö, joten se on kestävämpi ja vesitiiviimpi kuin monesta osasta valmistetut pistokkeet. Tarjoamme 2 vuoden takuun, ilmaisen toimituksen kahden arkipäivän kuluessa sekä vaivattomat palautukset kaikille latauskaapeleillemme. Voldtin sitoutuminen laatuun ja lisäarvon tarjoamiseen tekee latauskaapeleistamme täydellisen kumppanin Dacia Spring Electricille.

Yhteydenottolomake